Jak vyrobit prototyp levneji a rychleji diky 3D tiskarne

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 8 20:22:20 CET 2014

Četl jste prosím vůbec ten můj příspěvek, na který reagujete?

Já nijak nepolemizuji s technologiemi, které použil pan Zahradním dříve
a které by použil nyní. Naopak docela obdivuji, co všechno zvládá.
Polemizuji pouze s tím srovnáním, které je podle mě dost zavádějící.

A tomu "vy mu zacnete vypravet o hromadne vyrobe": pan Zahradník
tehdy použil technologie, které se prostě používají při výrobě více kusů.
Je to samozřejmě jeho věc, ale není příliš objektivní to srovnávat
s technologií, která je oproti tomu optimalizovaná na výrobu jednoho kusu.

On popsal, jak by to zjednodušil pomocí 3D-prn. Tak já jsem mu napsal,
jak by se to dalo zjednodušit za stejných podmínek (tj. použití technologií
pro kusou výrobu) při použití konvenčního obrábění.

Co je na tom nepochopitelného nebo snad urážlivého, že emoce tak
cloumají Vašim majestátem?

PL