STM32 a nastavení lock-bitu pres OpenOCD

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Listopad 5 14:43:25 CET 2014

To se nedivím, já už taky ne. Do světa s tím díru neuděláte a pro těch
pár nadšenců v našich končinách to nestojí za to. Trochu jsem si s tím
pak pohrál, výsledek (úplně jiný, ale asi lepší, prospěšnější) je na
http://mcu.cz/news.php?extend.3693.3
ale žádný ohlas to nevyvolalo. Dokonce mi nikdo ani nevynadal, že je to
blbost a že ten kód je zprasený, jak je v česku zvykem. Čiň čertu dobře
a peklem se ti odvděčí.

Mrazík