Re: STM32 a nastavení lock-bitu pres OpenOCD

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Listopad 5 14:15:58 CET 2014

Vdaka, uz som to stiahol a idem si to pozriet.

A.

p.s.: ze to je nejaka forma stand-alone mi je jasne... Myslim si, ze by to
mohlo byt uspesne aj komercne, keby ste to dotiahol do nejakeho schopneho
stavu. Zial ja na podobne veci uz nemam chut, kapacitu a moznosti.