STM32 a nastavení lock-bitu pres OpenOCD

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Listopad 5 14:08:12 CET 2014

On to stand-alone programátor je. Nemá to displej ani paměť, ale dá se s
tím dělat ledacos, protože jsou k tomu zdrojáky. Stáhněte, rozbalte,
pusťte doxygen a přečtěte si readme.html. Pak se v tom můžete po libosti
hrabat. Neručím, že vám to bude chodit, to železo na němž to běželo už
nemám,
ale principiálně je to funkční.

http://mujweb.cz/mrazik/tmp/boot.tar.gz

Mrazík