Re: STM32 a nastavení lock-bitu pres OpenOCD

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Listopad 5 15:52:45 CET 2014

> To se nedivím, já už taky ne. Do světa s tím díru neuděláte a pro těch
> pár nadšenců v našich končinách to nestojí za to. Trochu jsem si s tím
> pak pohrál, výsledek (úplně jiný, ale asi lepší, prospěšnější) je na
> http://mcu.cz/news.php?extend.3693.3
> ale žádný ohlas to nevyvolalo. Dokonce mi nikdo ani nevynadal, že je to
> blbost a že ten kód je zprasený, jak je v česku zvykem.

Publikovat to na mcu asi nebol stastny napad, skor by som skusil ten
hackday ci adafruit... Ale aj na to musi mat clovek chut. A ohlas z Prahy,
viete ak tych par guru z toho mcu sedia v molochoch ako Siemens a tak
podobne, tak sa moc nedivte. Tam maju urcite striktne pravidla na
pouzivanie sw a hw...

Čiň čertu dobře
> a peklem se ti odvděčí.

Skor by som to parafrazoval inak a to:

Ukaz certovi, ze nieco vies, 13x ta kompletne okradne a 17x ta prizabije...

A.