Jaky vyhledavac pouzivate?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Květen 24 16:40:03 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 24.5.2014 od Jaromir Sukuba:

> No vidite, to je bordel, co? Ked som sa na nieco podobne stazoval
> kamaratovi, tak tvrdil nieco ako Vy - teda ze modru srajdu nema a
> vobec, ten vzhlad mal iny ako ja.

To je fakt zajímavé. Tak proto se divím, že tu tak všichni nadáváte,
protože já jsem si nějaké zásadní změny nevšiml. Jediné, co jsem
poznal, to je přesunutí toho oranžového tlačítka doprava, kde už není
oranžové, ale je v něm totéž. A bookmarky se trochu změnily, toho
managera jsem nemohl najít. Jinak ale nic, co by stálo za řeč.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem