Jaky vyhledavac pouzivate?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Květen 24 16:25:56 CEST 2014

No vidite, to je bordel, co? Ked som sa na nieco podobne stazoval
kamaratovi, tak tvrdil nieco ako Vy - teda ze modru srajdu nema a
vobec, ten vzhlad mal iny ako ja.
Zrejme ta zmena zavisi od toho ako mal uzivatel ten browser
nakonfigurovany v minulosti; u nemalej casti uzivatelov to sposobilo
take zmeny, ze im to vadilo viac ako je pre nich unosne, asi preto
tych 350.000 stiahnuti doplnku navracajuceho ako-tak stary vzhlad.