Jaky vyhledavac pouzivate?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Květen 24 16:17:05 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 24.5.2014 od Jaromir Sukuba:

> - Zaoblene rohy tabov. Taby ine ako aktualne zvoleny maili rovnaku
> farbu, takze sa zliali do jednej masy, tak nebolo poznat kde jeden
> konci a druhy zacina.
> - Ukrutna kontrastna modra lista nad tabmi. Ukrutna. Ked som to videl
> po upgrade, chytala ma nevolnost.
> - Hlavne menu prehodene dolava a namiesto tetoveho menu su tam
> giganticke ikonky cez stvrt obrazovky... ako pre male deti ktore
> nevedia mysou trafit do maleho objektu.
> - Kolegovia sa este stazovali na nieco s bookmarkmi, ale ja ich nejako
> velmi aktivne nepozuivam, tak presne neviem.

To je divné, já mám asi nějaký jiný Firefox 2.9, protože záložky mám
úplně nahoře při maximalizovaném prohlížeči. Když ho dám do okna, je
nad ním světle modré místo v designu. Hlavní nabídku nepoužívám, mám
ji vypnutou, ale když ji zapnu, je to pouze textové menu. Velké ikony
nikde. To jsem z toho daněk.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem