Jaky vyhledavac pouzivate?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Květen 24 16:03:00 CEST 2014

- Zaoblene rohy tabov. Taby ine ako aktualne zvoleny maili rovnaku
farbu, takze sa zliali do jednej masy, tak nebolo poznat kde jeden
konci a druhy zacina.
- Ukrutna kontrastna modra lista nad tabmi. Ukrutna. Ked som to videl
po upgrade, chytala ma nevolnost.
- Hlavne menu prehodene dolava a namiesto tetoveho menu su tam
giganticke ikonky cez stvrt obrazovky... ako pre male deti ktore
nevedia mysou trafit do maleho objektu.
- Kolegovia sa este stazovali na nieco s bookmarkmi, ale ja ich nejako
velmi aktivne nepozuivam, tak presne neviem.

Toto vsetko su zmeny, ktore skratka nemuseli byt. Beriem interne zmeny
a vychytavanie bugov, ale menit UI len kvoli tomu aby mali designeri
dobry pocit zo zbytocnej prace je kravina.