Jaky vyhledavac pouzivate?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Květen 24 17:36:35 CEST 2014

Vy toho naděláte :) Mám za to, že FF 29 má nebo nemá modré záhlaví podle
toho, zda používáte Aero (s Aero je tam průhlednost, bez něj šílená
modrá, tedy třeba na XP je to modré).

Moje poladěná (Classic Theme Restorer) je tady:
http://foto.prelude.cz/files/ff29.jpg

Teď už nevidím zásadní rozdíl mezi starou a novou verzí, fakt je, že na
EEE 901 s XP je ta modrá, na Win7 64 se zapnutým Aerem je to na tom
linku. Pravdou je, že mi to teď na výšku zabírá "o jeden panel" méně,
takže na širokoúhlém displeji je o chlup víc místa na výšku.

Je fakt, že mne také nepříjemně překvapila změna, jsem taky kozervativní
a nerad hrabu do něčeho, na co jsem si roky zvykal. A proto mám na další
mašině taky Seamonkey :)

Pavel Kutina