Co se mi libi na 3D tisku - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Červen 25 21:40:28 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 25.6.2014 od Miroslav Draxal:

> Néééé. Mimo konferenci nééééé.

No jo, no, my jsme si teď hodinu příjemně pokecali po telefonu, zrovna
jsem zavěsil. To se zase asi nedá všechno až tak podrobně textově do
konference. Dost možná, že spoustu lidí to dokonce ani nezajímá.

Pokud budete mít zájem, samozřejmě vám tu rád všechno vysvětlím, rád
podám všechny informace, předám zkušenosti, podělím se o know-how.
Vždyť mě znáte. Můžete mi i napsat, co byste třeba chtěli vyrobit,
jestli to půjde, já to udělám, klidně o tom natočím video. Vaše náměty
uvítám moc rád.

Akorát bych to zase nerad přehnal. Pokaždé, když vám sem posílám odkaz
na nové video, spíš očekávám, že mi někdo napíše, ať už s tím jdu do
háje. A jsem rád, že jsem takovou zprávu zatím nečetl. Tak snad vám
přináším něco zajímavého, co vás snad taky baví jako mě. Kdyby ne,
dejte mi vědět. A pokud vás to baví, pokud vám to něco přináší, dejte
mi určitě taky vědět, jenom ať vím, že to nedělám zbytečně.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem