Co se mi libi na 3D tisku - Zahradnik se bavi

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Červen 25 22:07:37 CEST 2014

Dne 25.6.2014 21:40, Petr Zahradnik napsal(a):
> Původní zpráva ze dne 25.6.2014 od Miroslav Draxal:

> Akorát bych to zase nerad přehnal. Pokaždé, když vám sem posílám odkaz
> na nové video, spíš očekávám, že mi někdo napíše, ať už s tím jdu do
> háje.
To může napsat jenom někdo, kdo netuší co je za tím práce a času. A
samozřejmě zadarmo :-)
> A jsem rád, že jsem takovou zprávu zatím nečetl. Tak snad vám
> přináším něco zajímavého, co vás snad taky baví jako mě. Kdyby ne,
> dejte mi vědět. A pokud vás to baví, pokud vám to něco přináší, dejte
> mi určitě taky vědět, jenom ať vím, že to nedělám zbytečně.
Já bych rád nějaké video přímo z tisku. Viděl jsem sice něco na youtube,
ale nikde nebyl třeba zpomalený záběr tisku.
Nebo nepovedený tisk třeba díky špatnému nastavení dávkování, rychlosti
atd....
To by se mi líbilo vidět. Spousty kamer, foťáků umí natáčet i mnohem víc
snímků/sec. pak to přehrávat standardně musí být pastva pro oči.
A detail jak to leze z tiskárny, jak to vrství matroš, jak se to valí
vedle, nebo naopak jak to přesně sedí na předchozí vrstvě atd...
Píšu to spíš jako námět na to co mě zajímá.