Pásek 6AF800 23/Z

Čtvrtek Červen 19 20:53:49 CEST 2014

Hezký večer,

	obrázky jsem dala semka:

http://chaoz.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/obrazky/mgf_1.jpg
http://chaoz.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/obrazky/mgf_2.jpg
http://chaoz.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/obrazky/mgf_3.jpg
http://chaoz.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/obrazky/mgf_4.jpg

	Jinak se ukazuje, že moje B4 sice hezky hraje, ale poněkud špatně
nahrává. Na žluté stopě nahrává hůře než na červené (ale ani tam to není
dobré). Měřením jsem zjistila, že mazací proud je na jedné stopě krásná
sinusoida ale na druhé je napětí menší a průběh je deformovaný. Jak moc
čistá musí být sinusoida pro správné mazání?

Saša Svobodová