Pásek 6AF800 23/Z

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Červen 19 05:02:40 CEST 2014

Zdravím,
  fotka by napověděla víc, ale ta velikost nejspíš svědčí o tom, že byly
určeny pro první bateriové magnetofony Tesla Start a Blues. Pásky byly
poplatené své době, moc kvalitní rozhodně nebyly, ale ono to platilo i na
ty předmětné magnetofony, takže to zase tolik nevadilo :-).
  Když se na tyto stroje podíváte, je až s podivem, jak byly konstruovány,
unašeče mají tak blízko u sebe a horní kryt je profilován tak, že větší
cívku do nich prostě nenacpete, a přitom samy zase tak malé nejsou. Zřejmě
by při použití větší cívky byly problémy s převíjením, ony ty stroje mnohdy
špatně převíjely i takto maličké cívečky.
  Zdraví Pavel