Polovodičová klimatizace

Ing. Peter Adamec mcu na mcu.sk
Úterý Červen 10 17:39:20 CEST 2014

ale existuju aj prenosne klimatizacie
je to nieco podobne ako klasicke ale von sa vytrci len hadica s
priemerom cca 150mm  ktorou je vyhanany horuci vzduch z tepelneho
vymennika. pekne je ze to ma relativne normalnu ucinnost a funguje to
nanajvys dobre. navyse prebytocne teplo sa da posielat do ventilacnej
sachty digestora takze pokial to nejde netreba ani ten otvor smerom von.

PA