Polovodičová klimatizace

Úterý Červen 10 15:43:07 CEST 2014

Hezké odpoledne,

	no ruce s dotazem byly rychlejší než mozek a rozvaha :-) S tím
chladičem venku mne to došlo při psaní, zbytek až po koukání a
přemýšlení. Účinnost mizerná, veliká spotřeba... takže to zase přetrpím
a budu se těšit na podzim, kdy bude mít počasí zase rozum. A nebo se
odstěhuji do Reykjavíku...

	Voda z kohoutku mne nenapadla, ale je pravda, že při těch cenách by se
to pomalu vyplatilo a ještě by to protáhlo místní čističku odpadu. Bazén
ani jímku na několik kubíků nemám a v malém bytě asi mít nebudu. No a
kubík vody mi stačí skoro na týden provozu, to by bylo hodně nádobí ;-)

	S klasickou klimatizací by byl asi problém, nejvíce by bylo potřeba ji
mít v ložnici nebo pracovně (obě místnosti cca 2,5 x 4 metry) ale obě
mají šikmou střechu a jsou otočené na jihovýchod, či spíše přímo na jih.
A střecha je tmavohnědá. Na podzim, v zimě a na jaře výhoda, v tomto
protivném období peklo. Takže venkovní jednotka by musela být na rovné
stěně a to by znamenalo mnoho a mnoho metrů trubek po zdi nebo ve zdi a
to se mi vůbec nelíbí.

	Tak jsem zjistila, že to je další slepá ulička. No nic, alespoň to vím.

Saša Svobodová