RE: Polovodičová klimatizace

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Červen 10 14:10:55 CEST 2014

dobry den.
nevyplatila by se uz voda z kohoutku ?
cena za 1m3 pri spadu 10-25°C, to jako klima se 100% 15kW/h elektriky. vodu bud do kanalu, nebo proste zbyte 1m3 vody. myti, zalejvani, bazen, atd ..
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Alexandra Svobodová
Sent: Tuesday, June 10, 2014 1:09 PM
To: 'HW-news'
Subject: Polovodičová klimatizace

Dobrý den,

     ta současná vedra mne přivedla k myšlence vzít takovýto článek
http://www.gme.cz/m-tec1-12730-p601-013 mohutný chladič, asi docela slušné trafo a malý ventilátorek a celé to dát do nějaké krabičky a mít třeba v ložnici.

     Jak moc by taková věc dokázala ochladit vzduch v místnosti 2 x 4 metry s vlastně normální výškou stropu a šikminou? Pokud budu chtít topení, tak 300W by mi stačilo takovou místnost vytopit, ale jak je to s chlazením?

     Tak mi právě došlo, že to je nesmysl, chladič toho článku by musel být jaksi v jiné místnosti, ale to nevadí. Stačilo by těch 300 W na rozumné ochlazení vzduchu?

     Saša Svobodová