Polovodičová klimatizace

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Úterý Červen 10 17:47:55 CEST 2014

Jenze ty jsou uplne na..d, ten teply vzduch co vam to vyfouka ven, tak se do
te mistnosti zase odnekud musi vzit. Nehlede na neoptimalni umisteni (nasava
studeny vzduch u podlahy, ohreje ho a vyfoukne ven), sileny hluk (zrovna u
jedne sedim), hadice prekazi. A to jsem si udelal hack z OSB desky do
balkonovych dveri. Trosku to pomaha, ale uz se tesim na klasickou splitku.
Kdybych to vedel, tak mezikrok s prenosou klimatizaci vynecham rovnou.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz