Prodej cinskych elektro zarizeni v CR & certifikace

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Úterý Červen 3 21:43:17 CEST 2014

Necetl jsem recenze na Alze, ale chapu co lidem asi bude vadit.
Android je na televizi, kde se ovlada dalkovym ovladanim, mysi, nebo
klavesnici absolutne nepouzitelne.
Android proste spoleha na ruce a bez toho nektere aplikace temer neni
mozne ovladat. Treba muj prehravac Minix Neo X5 mini hned po
nabootovani spusti XBMC a pak uz je to pouzitelne. Taky jsem byl
androidem zklamany, kdyz jsem ho mel poprve na tv.

Krok cislo jedna az prehravac prijde bude odstraneni Androidu.
Zarizeni se mi libi kvuli HW, ne kvuli Androidu.
A u tech "flash diskovych" prehravacu je problem s pripojenim, nemaji
Ethernet a podle toho, co jsem cetl wifi 10m od routeru skoro nejde...

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com