Prodej cinskych elektro zarizeni v CR & certifikace

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Červen 3 21:31:33 CEST 2014

Zdravim,
dejte pote info, jak Vam funguje ten prehravac. Pro me staci se podivat na alza a tam skoro u kazdeho prehravace v teto cene je napsano, ze ho nedoporucuji napr zde http://www.alza.cz/gwl-rk3066-4gb-d465641.htm , jen mi to potvrdilo mou zkusenost s
par temito zarezenimi a jejich konstrukci-navrhem.

Jeste kdysi jsem komunikoval zde http://www.friendlyarm.net/ ,ale nevim jak pokrocili s CE. Ale taky zde nemam reference na nonstop provoz. Aspon nejaky dobry watchdog, aby to zarizeni melo ...

Hodne zdaru
Jirka