Prodej cinskych elektro zarizeni v CR & certifikace

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Úterý Červen 3 14:14:17 CEST 2014

Dne 3. června 2014 7:12 Jiří Nesvačil <nesvacil na posys.eu> napsal(a):
> [...]
> vyvod stabilizatoru tj. jen neco pripojit. je to x86, nejaky linux debian
> modifikovany najdete.
>
> da se sehna levneji, ale je to neco za neco tj. nema to vyvody vyvedeny, ma
> malo pameti, mene dokumentovane, neprovozuje se to nonstop ....
>
> nebo ciste takto
> http://tuxgraphics.org/electronics/200606/article06061.shtml tj. navrhnu
> malou desku nebo upavit nejakou stavajici v kicad, da te si tam co chcete.
> Chip jaky chcete podle velikosti pameti. Jen na tom asi neudelate
> scriptovani tj snadnou upravu, ale zda to potrebujete.

32MB DDR RAM, 64MB flash, procesor 1x 300MHz
samotna deska 1001Kc

Android prehravac:
1GB DDR3 RAM, 1GB flash, procesor 2x 1-1,5GHz (presne nevim)
cena se vsim vcetne krabicky, zdroje a kabelu za 1 kus 1399Kc

Jak jsem uz drive psal, mam zkusenosti (a stale pouzivam) s OpenWRT,
TP-Link WiFi routery, WRAP i ALIX. Ale tentokrat potrebuji vetsi vykon
a hlavne hodne RAM.

> Pozor na zamenu
> CE - Conformite Europeenne
> CE - China Export
>
> Dedaily napr.
> http://en.wikipedia.org/wiki/CE_marking
> vpravo dolu.
>
> Aj ked podla fotky je to znak Conformite europeenne

Kolega pred casem shanel nejake elektro zarizeni od cinskeho vyrobce.
Na jeho poznamku, ze na vyrobku nikde neni CE cinan ochotne odpovedel,
ze kdyz vezme vic jak X kusu (presne mnozstvi si uz nepamatuji), tak
mu tam logo natiskne...

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl