Prodej cinskych elektro zarizeni v CR & certifikace

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Červen 2 18:03:13 CEST 2014

Dobry den

EMC/EMI ruzne dle rozsahu a cen zkusebny, pokud to projde, pocitejte
kolem 20 tisic Kc
Papiry si kazdopadne vyzadejte, pokud je bude mit, muzete to prodavat.
V dokuemntu  by mela byt akreditovana zkusebna s cislem autorizovane
osoby a foto zarizeni uvnitr a soupis vsech mereni  s vysledke PASSED
nebo FAILED toto je dulezite.
Pokud toto obdrzite, pak to bez problemu muzete prodavat v zemich kde
plati ta norma uvedena v tech dokumentech.

My jsme treba merili dle normy FCC, museli jsme predlozit dokumenty k
EMI/EMC a vyslo to na 1500 USD a to bylo nejlevnejsi. Zkratka amik si to
musel pojistit protoze u nich plati FCC, ze je to skoro totez je uz
druha vec ;-)

LK