Otazky testov z Majstrovstiev CR deti a mladeze v radioelektronike

Ivo Strasil istrasil na centrum.cz
Pondělí Červen 2 19:04:41 CEST 2014

Zdravím,

druhý operák je sledovač, první operák má zesílení 11, 20,8 dB,
frekvenčně to vychází (příloha) a při buzení 1 V to stíhá i uvedená
LM358. Dokonce jsem tehdy ukazoval nějakou simulaci:)

Času je na ty testy tuším 40 nebo 45 minut - z mého pohledu hromada.
Druhá polovina limitu je vždy využita jen na napovídání a opisování.

Hezký den,

Ivo Strašil