Otazky testov z Majstrovstiev CR deti a mladeze v radioelektronike

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Červen 3 05:03:51 CEST 2014

Dobre rano,

ze tam mate sledovac, som pochopil hned, ked som sa pozrel trochu blizsie.
Akurat mi nebolo jasne ako to mate s tym prvym OZ, ale ked ste mi poradil
jeho zosilnenie, tak to, co ma zaujima si uz odvodim aj sam.

Este raz velmi pekne dakujem.

A.