Otazky testov z Majstrovstiev CR deti a mladeze v radioelektronike

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Červen 2 11:55:42 CEST 2014

Dobry den,

p.Strasil chcel by som Vas poprosit, ci by ste mi nemohol poslat riesenie
otazky k operakom z M2011 ak to je mozne. Chcel by som si pozriet dva
detaily pri vypocte, ktore ma zaujimaju, teda zaujimaju ma podmienky, ktore
ste pouzil.

Inak si myslim, ze to mate postavene na absolventov SPSE, aspon som mal ten
pocit. Niektore otazky su postavene podla mna na rutine, ktoru gymnazisti
moc nemaju, lebo su orientovane na prax. Ale po chvilke rozmyslania sa daju
odvodit, len to potom citit na rychlosti.

A.