Notebook bricked

Marek Peca marek na duch.cz
Sobota Leden 25 21:43:53 CET 2014

>  Následovali jsme rady, jak z toho. Opatřili jsme si flash disk a nahráli na
> něj bootovací image obsahující příslušný BIOS a soubory PHLASH16.EXE a
> MINIDOS.EXE. Při bootování byly drženy různé kombinace kláves, hlavně
> pak windows + B, o níž bylo tvrzeno, že způsobí start BIOS recovery. Mimo ní
> byly ještě zkoušeny různé další. Nakonec se zdálo, že ta první je asi ta
> správná, protože chování se přeci jen mírně měnilo, byla-li stisknuta nebo
> ne - pokud ne, LED ikona repro se po zapnutí rozsvítila oranžově a posléze
> zmodrala, zatímco při držení oné kombinace zůstala oranžová.
> [...]

Nevim o popisovanem notesu ani zbla, ale zato je mi zrejme, ze
implementace mass storaze v ruznych USB flashkach nesou projevy ruznorode
tvorivosti, a nektere se mohou chovat vselijak odlisne. Tak co takhle
zkusit vic ruznych USB disku? Taky mozna neni od veci zkusit FAT v 1.
diskovem oddilu (/dev/sdX1) i bez oddilu (/dev/sdX).

ZdraviM.P.