Vysokokapacitni baterky do mobilu z Ciny

Ales Filip nostromo na khnet.info
Neděle Leden 19 19:33:39 CET 2014

Kolega z práce si koupil čelovku baterku na 18650 i s nabíječkou. Používá ji denně u kotle ve sklepě, a byl nadšený. Jednou ji přinesl do práce, ať mu změřím kapacitu. Ta lionka měla napsáno 2400, a kapacitu 350mAh. Nabíjel ji 2x týdně, a vůbec ho nenapadlo, že by mohla svítit déle. Když jsem mu potom koupil v číně novou, která měla 1800, tak se divil jak dlouho to vydrží svítit. Takoví lidé potom dají prodejci kladné hodnocení, a napíšou jak je perfektní :-)
--
Ales Filip z mobilu