Vysokokapacitni baterky do mobilu z Ciny

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Leden 19 21:21:40 CET 2014

Před časem jsem koupil power bank 2600 mAh. Taky měla pozitivní recenze. Občas se někdo pozastavil nad tím, že mu to mobil s akumulátorem s podstatně menší kapacitou nabije jen částečně.

Po změření měla 600 mAh…

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Filip
Sent: Sunday, January 19, 2014 7:34 PM
To: HW-news
Subject: Re: Vysokokapacitni baterky do mobilu z Ciny

Kolega z práce si koupil čelovku baterku na 18650 i s nabíječkou. Používá ji denně u kotle ve sklepě, a byl nadšený. Jednou ji přinesl do práce, ať mu změřím kapacitu. Ta lionka měla napsáno 2400, a kapacitu 350mAh. Nabíjel ji 2x týdně, a vůbec ho nenapadlo, že by mohla svítit déle. Když jsem mu potom koupil v číně novou, která měla 1800, tak se divil jak dlouho to vydrží svítit. Takoví lidé potom dají prodejci kladné hodnocení, a napíšou jak je perfektní :-)

--
Ales Filip z mobilu