Vysokokapacitni baterky do mobilu z Ciny

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Leden 19 16:13:29 CET 2014

 19.1.2014, 15:58:36

Neni mi znamo, ze by v posledni dobe nastal takovy pokrok v Li-xx
technoligiji, ktery by umoznoval, do stejneho objemu nacpat 2x vetsi
kapacitu, krom pokroku marketingoveho.
Proslo mi rukama nezanedbatelne cinskejch baterek, a vzdycky byla
realna kapacita mensi nez deklarovana, nekdy jen o par %, jindy i o
30%. Tem nejhorsim lestenejm prdum, kde marketeri pouzivaji
multiplikator 2 a vice, jsem se jistou uvazlivosti pri nakupu nastesti
vyhnul.
A ty kladne komentare mohou byt pouha psychologie elektrotechnicky
nevzdelanych jedincu.
Proste nekdo ma baterku, u ktere kapacita behem 2 roku pouzivani
klesla z 1200 na 420 mAh. No a kdyz ji nasledne vymeni za cinu s
realnou kapacitou 1050mAh, je nadsenej.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz