LF33 - prekmit napajeni?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Únor 21 13:58:33 CET 2014

Vychazim z http://www.keil.com/mcb1200/mcb1200-schematics.pdf
Tak LED v napajeni tam je, ale pred stabilizatorem:)
Je tam ST3232 s odberem 1mA a 74LVC244 se supply current v radu uA (oboje
nahodne vybrane DS).
Takze pokud Pot1 nema hodne malou hadnotu (bohuzel ji neudavaj), tak se to
na tech 10mA nedostane ani nahodou. Ale zas ty DS k 1117, ktere mam na
disku maji Imin 5mA (a dalsi ho moho mit jeste mensi), takze jak uz jednou
psal wek - zalezi na konkretnich soucastkach:)

Marek