LF33 - prekmit napajeni?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 21 13:39:00 CET 2014

>. Pokial sa pamatam, tak ta 1117 ma inu vnutornu topologiu ako 7805 a myslim, ze LF33
> nebude od tej 7805 urobena inak.

Vsetky tri su navzajom zasadne odlisne. 78xx ma NPN emitorom k vystupu, LF33 mma PNP emitorom k vstupu, 1117 ma NPN ale inak budeny. A tu ide prave o detaily - ako presne je urobeny ten rozdielovy zosilnovac, ci a ake kompenzacie ma on zabudovane, ake su parazity tych vykonovych prvkov. To priamo len zo schemy nevycitas.

> Druhy bod je, ze vacsina tych 1117 ma
Imin=10mA, co ten kit urcite zozerie... :)

Velmi spravny bod. Ten kit asi ano - zrejme tam je aj nejaka LED indikujuca pritomnost napajania a sucasne zabezpecuca aspon nejaku spotrebu. Lenze ten Tvoj hypoteticky kopirovaci inzinier, ak si tohoto nie je vedomy, si moze povedat, ze to je len zbytocna spotreba, no a potom sa rozhodne trebatrs ten svab uspat, a moze byt bumbac... :-)

wek