STM32L151RB problem s EEPROM a IRQ

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 18 13:22:01 CET 2014

Pre samotny zapis urcite staci menej - v podstate len samotna instrukcia,
ktora nastartuje zapis, a za nou nejaka slucka cakajuca na koniec
prerusenia. Asi nie viac nez tucet byte,  skor menej. Ale pre Stanov
pripad je dolezite aj to, aby boli obsluhy preruseni v RAM, co moze (a
nemusi) byt velke.

wek