STM32L151RB problem s EEPROM a IRQ

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Úterý Únor 18 12:49:57 CET 2014

Před časem jsem zde popisoval podobný problém na F051. Vlastně dodnes
nevím, zda je přerušení či celý procesor při zápisu do flash blokován.
Pro mou aplikaci to není podstatné, ale vidím velký rozdíl mezi časy
zápisu slova pro F051 - 0.1ms a L151 - 3ms. Takže použitá technologie
flash bude asi jiná. Což je poměrně podstatná informace, pokud by bylo
nutné přejít na L-kovou řadu.
Koukal jsem i do zdrojáků openocd, opravdu ten stub pro zápis do flash
je pro L úplně jiný. Ale je to jen pár bytů (odhadem do 30) - to by se
mohlo do RAM vejít ne ?

Mrazík