Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Pondělí Únor 17 22:22:00 CET 2014

Hezký večer,

	máte pravdu, ale to jsem zkoušela na podzim, už se to tu řešilo, a
nevede to k dobrému výsledku. Vy Windows z té partition jsou nějako
upravené a bez té úpravy to zlobí, dělá neplechu, padá a nefunguje dobře.

	Takže ta recovery bude asi nejlepší řešení.

	Saša Svobodová