Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Únor 17 22:09:50 CET 2014

Já vím, že neodpovím přesně na Váš dotaz, ale potřebujete tam tu
recovery partition? Potřebujete tam dostat Windows XP? Co je
nainstalovat z USB flash disku?

Martin Hanek