Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

JP dodo.hw na jnc.cz
Pondělí Únor 17 22:57:47 CET 2014

Zrovna o vikendu jsem jeden Aspire One trapil. (D270)
Recovery partition sla do zalohy a na ni Archlinux s LXDE desktopem.
Musim rict, ze pouzitelnost toho stroje coby "web terminalu" se
dramaticky zvedla.
To jen tak pro inspiraci.

JP