Finale sutaze mladych elektronikov ZENIT

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Únor 10 21:30:56 CET 2014

Dňa 10. februára 2014 21:23, Jaromir Sukuba <jarin.hw na gmail.com>napísal(-a):

> Nebral som to ako vyryvanie, pytal si sa, tak som ti odpovedal v
> mierne nadnesenom duchu, nech to nie je vsetko tak smrtelne vazne :-)

O.K. beriem.

> To ze v druhej casti je pouzite AVR snad nevadi, nie? Nech sa decka
> ucia, ze svet je velky a farebny.

Neboj sa decka maju uz tolko inteligencie, ze vedia, ze svet je maly a
ktomu este aj jednofarebny... :) Ja by som ich nepodcenoval.

A.