Finale sutaze mladych elektronikov ZENIT

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Únor 10 20:22:09 CET 2014

Ale Andy, nic take ako era STM32 neexistuje :-) To by bolo velmi
ciernobiele videnie sveta, hoci je to scenar vlhkych snov kdeakeho
kravataka.

Peter ma zrejme s PICkami skusenosti a pouziva to, co mu vyhovuje.
Takisto ako ja ich pouzivam kde sa da a bude to tak dovtedy, kym to
Microchip nezabali alebo porovnatelne PICka nebudu stat desat krat
tolko co dnes a tie ARMy desat krat menej ako dnes :-)

Dňa 10. februára 2014 17:47, Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com> napísal/a: