Finale sutaze mladych elektronikov ZENIT

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Únor 10 21:23:41 CET 2014

Nebral som to ako vyryvanie, pytal si sa, tak som ti odpovedal v
mierne nadnesenom duchu, nech to nie je vsetko tak smrtelne vazne :-)
To ze v druhej casti je pouzite AVR snad nevadi, nie? Nech sa decka
ucia, ze svet je velky a farebny.

Dňa 10. februára 2014 21:17, Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com> napísal/a: