Weller WX2 pajkovacia stanica

Stano stano.hw na gmail.com
Pondělí Únor 10 19:39:29 CET 2014

Je mozne ze nastavenie citlivosti pribudlo aj vo vyssej verzii FW. A
ochladenie spicky sa na zobudzanie zda sa v mojej verzii nemalo vplyv.
V pere je akcelerometer. (v sarej verzii pera k WD2 bol jazyckovy kontakt).
Viete ako upgradovat FW? Asi by som to mal skusit. Ale akosi som o
upgrade nenasiel ziadne pouzitelne informacie.