Weller WX2 pajkovacia stanica

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Pondělí Únor 10 20:18:45 CET 2014

teraz ma napadlo,  ze to ze sa to pero nezobudilo nemuselo byt tim ze to
zblblo, ale ja
som ho niekedy nedal do stojana (nemal som stojan zo sebou) a bolo polozene
na stole takze ak preslo do SB
tak sa nemalo ako zobudit.. ak je tam to jazyckove rele, na tom stojane je
este magnet co ho pridrziava.
tak mohlo to byt, ze sa len vtedy nezobudilo ked som ho nedal do stojana,
nejak som sa nad tim nezamyslal ...

co sa tyka fw neupgradoval som.....
ale tu:
http://www.zillner.de/index.php?id=392&tx_ttnews[tt_news]=160&cHash=3a17a1320a05571d3f0d31fe4dbf33d6
pisu tu novu fciu, nastavenie citlivosti:

Neuer Menüpunkt: Empfindlichkeit, die
   Empfindlichkeit des Nutzungssenors des
   Kolben kann jetzt eingestellt werden
   (hoch/normal/niedrig)

tak potom fw asi odtialto:
http://www.weller.de/content/downloads.php?pgid=2

a cez USB kluc (aspon v manuali to tak pisali)

michal.