Weller WX2 pajkovacia stanica

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Pondělí Únor 10 18:31:53 CET 2014

mam tam verziu:  03.08  version: 0.55 (to co pise na uvodnej obrazovke)

nie je tam ziadne nastavenie citlivosti, lan cas za ktory ma prejst do
standby (a teplotu v standby) a cas za ktory sa ma vypnut.
ked je v rezime standby a zoberiem pero so stojanceka tak sa automaticky
prebudi...
ale niekedy nie, musim fuknut alebo prilozit k niecomu spicku aby sa trocha
ochladila..
ale nestalo sa mi este ze by pocas prace preslo do standby
to je asi vsetko co som si na tom vsimol co neni az tak ok...
na pinzete som si to nevsimol, ale zase snou az tak moc nerobim.
to EMI som nemal ako zmerat...

michal

-----Original Message-----
From: Stano
Sent: Monday, February 10, 2014 2:29 PM
To: HW-news
Subject: Re: Weller WX2 pajkovacia stanica

Zda sa mi ze ma pero prilis malu citlivost. Na medium citlivosti sa mi
obcas uspi aj v ruke ked snim pajkujem. Na high citlivosti sa zas
castokrat neuspi ani v stojanceku. Mam aj pinzetu, tam tato nedostatocna
citlivost nieje az natolko zretelna ale tiez sa to obcas stane.
Predpokladam ze sa jedna skor o SW problem. Mam verziu 4.08 fw 0.6
A este jeden "problem": Na frekvencii  cca1.2GHz ma celkom znacne EMI.
Ale to by mi az tak nevadilo ako to uspavanie. To si ale bez
spektralneho analyzatora ani nevsimnete.

Dakujem za odpovede