Weller WX2 pajkovacia stanica

Stano stano.hw na gmail.com
Pondělí Únor 10 14:29:00 CET 2014

Zda sa mi ze ma pero prilis malu citlivost. Na medium citlivosti sa mi
obcas uspi aj v ruke ked snim pajkujem. Na high citlivosti sa zas
castokrat neuspi ani v stojanceku. Mam aj pinzetu, tam tato nedostatocna
citlivost nieje az natolko zretelna ale tiez sa to obcas stane.
Predpokladam ze sa jedna skor o SW problem. Mam verziu 4.08 fw 0.6
A este jeden "problem": Na frekvencii  cca1.2GHz ma celkom znacne EMI.
Ale to by mi az tak nevadilo ako to uspavanie. To si ale bez
spektralneho analyzatora ani nevsimnete.

Dakujem za odpovede