OT - Jak pracujete mezi svatky

Středa Prosinec 31 13:53:59 CET 2014

Vždycky někdo bude pracovat, protože kšeft je kšeft a kdo má zavřeno, kšeft
neudělá. Samozřejmě, u specifických služeb (jako ta autoskla), to není
kritické. 90% jejich práce je prasklé čelní sklo a to může týden počkat (a
někdo s tím jezdí i roky). A kvůli vyraženému bočnímu okénku nebudou držet
pohotovost, je to celkem pochopitelné. Navíc jsou závislí na svých
dodavatelích a i když by rádi měli přes svátky otevřeno, je to prd platné,
když má dodávající velkoobchod zavřeno a inventuru.

P.K.