OT - Jak pracujete mezi svatky

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Prosinec 31 14:11:55 CET 2014

 31.12.2014, 13:59:23

Pohotovost se drzi tak, ze nekdo, kdo bydli pobliz firmy, slibi, ze se
v danou dobu moc neopije a bude na telefonu. Sice by za to mel mit
nejake penize, ale u malych firem se na to prdi, takze pridavne
naklady pro firmu 00-nic.
Taky mi jednou robily okno, v Praze v 11 vecer, venku -7, predstava ze
s tim pojedu 200 km po dalnici, nic moc. Zacal jsem obvolavat
autoservisy, jeden ze klidne, ale je na vyjezdu a vrati se za 3
hodiny, druhej byl taky na vyjezdu, sice jenom na hodinu, ale z hlavy
nevedel jestli ma nahradni sklo na sklade, az na potreti to klaplo.
Nejakyho mladyho kluka jsem sice pry vytah z postele, ale za 1/2 hodky
mel hotovo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz