Formica to Kicad, bylo DOSBOX + ttyUSB0 + Atlanta locator - pomaly beh programu

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Prosinec 28 11:41:06 CET 2014

Díky,
ten PCB mám ve stejném formátu, jen ta schémátka jsem měl jen binární.
Sice nechápu jak jsou tvořeny některé prvky (především Setup), ale zatím
to nevadí.

Mrazík