Re: Formica to Kicad, bylo DOSBOX + ttyUSB0 + Atlanta locator - pomaly beh programu

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Neděle Prosinec 28 14:05:24 CET 2014

Jestli si to dobře pamatuji, tak narozdíl třeba od Eaglu, formica má v
setupu

definici typu padů a šířky spojů a pak se na něj odkazuje, to je asi
největší

výhoda/nevýhoda formicy. Když načtu cizí součástku, která má svoje pady

a jsou na stejných pozicích definic, tak to člověk musí předělat jinam nic

strašného, ale občas to otravuje. Na druhou stranu, ruzné změny na různe

jiné velikosti se dělají uplně super.....

Nemůžu najít ty popisy, ale třeba tady je generování knihoven v paskalu.

http://formica.cz/genlib.html

Což by mohlo posloužit formica totiž nemá klasické knihovny, pro ní může

být knihovna jakýkoliv plošnák, takže má stejný formát, to je opět užasná

výhoda/nevýhoda,.......

Zdeněk Aster