Formica to Kicad, bylo DOSBOX + ttyUSB0 + Atlanta locator - pomaly beh programu

Sobota Prosinec 27 22:04:28 CET 2014

Udělal jsem pokusnou destičku - jsou tam všechny potřebné soubory a
nějaký popis. Ale je to stará dosovská Formica 4.1, nová může mít něco
jinak. Jinak na http://www.formica.cz/ v sekci download je odkaz na
zdroják Ferdy Mravence 3.50, ze kterého Formica vývojově vychází. Nevím
jak dalece je FM3.50 jiný, ale třeba by se z toho něco vykoukat dalo.

Anděl