Jesteznova preruseni v AM3358

Úterý Prosinec 16 20:59:06 CET 2014

Ten procesor je zajimavy - to je to same jako je v beaglebone
http://cz.farnell.com/element14/bbone-black-4g/beaglebone-black-rev-c-cortex/dp/2422228
?
Zrovna to mam na stole a premyslim, jestli se to da normalne
naprogramovat...
Ale asi se na to s OpenOCD a JTAGem  z MAXu nechytnu, ze?
Tesi me, ze to ma stale stejne jednoduche preruseni, jak se zda, tyhle
klasicke army nejsou moc delany na mikrokontrolerove aplikace, no.
Raspberry ma to samy, krome jednoducheho casovace skoro nic na cipu.