Jesteznova preruseni v AM3358

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 16 20:01:11 CET 2014

No ale ved ten Cortex-A8 je ARMv7. A ano, vlastne ma len jeden vektor pre
IRQ a jeden pre FIQ. V ISR sa musi zistit zdroj s najvyssou prioritou a
skocit nan "rucne", takze tabulku si umiestnite kamkolvek. Je to IMO dost
jasne popisane v spominanom TRM v kapitole 6.2; ale predpokladam, ze pre
programatora tieto detaily schova (pouzitim predzuteho kodu a mozno
nejakymi vecami na urovni) prekladacie prostredie.

Ach ano, tie zbesilo rychle procesory maju drevenu obsluhu preruseni.

wek